Halaman

Kerepek Kak Mardiana

Assalamualaikum



 Raya aidiladha yang lepas Lya sempat brkunjung ke rumah Kak Diana atas jemputannya si pemilik blog Anugerah Terindah. Kalau brkunjung ke sana, mesti ada ja ole2 Kak Diana bagi untuk bawa balik.
Kerepek Kak Diana. 






Kurang pasti nama kerepek ni. Belah kiri rasanya ada pedas2 sikit yang belah kanan rasa lemak2 manis. Sedapp memang sedap tapi paling Lya suka biskut tart Kak Diana sedappp hehe..dah minta resepi nanti Lya try buat pulak. 



Hari tu Kak Diana jamu kitaorang dengan buras @ burasa. Sampai lupa nak snap gambar sebab sedap sangat, nanti boleh tuntut ilmu memasak dengan akak kita ni hihi. Ari tu tak sempat nak tunggu majlis Kak Diana sebab da jemputan lain. Tak pa lenkali kita pergi lagi ya Kak. Insyallah
Ok sekian
 


Wassalam

12 ulasan:

  1. jenjalan kat sini pagi nie..
    ckp pasal kerepek nie...raya haji aritu beli kerepek jugak...
    maybe sedap sgt kan...shari dah abis..huhu...

    BalasPadam
  2. jalan2 ternampak makanan hahahahahaha

    BalasPadam
  3. Menarik. Teringin pula nak rasa. huhu

    BalasPadam
  4. kerepek ke keropok?/heheh..macam maruku pun ada..

    BalasPadam
  5. Kerepek nie wak makan time layan movies nie best nie..


    Follow blog AlongMisuari

    Artikel TERBARU AM
    Hadiah daripada AM untuk sahabat AM Ebook Percuma Putihkan Gigi
    Hadiah dari AM untuk sahabat Lelaki AM Ebook Percuma (Rahsia Lelaki)

    HOT ITEM..
    LeoRa For Men
    LeoRa For Women

    Terima Kasih
    AlongMisuari

    BalasPadam
  6. salam singgah sini dik lya....Keropok kari dan keropok masako tu dik lya....hihi..terima kasih sudi berkunjung ke rumah akak...InsyAllah ada masa tu datang jak ke rumah akak yer...

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. singgah sini..
    http://fififizahresepi.blogspot.my/

    BalasPadam
  9. best jdkan kudapan time tgk tv,.

    BalasPadam
  10. Sambil boring2 lyan mkn kerepek, sedar2 bekas dh kosong. Hee

    BalasPadam
  11. Kak aiza memang suka kerepek.. Nampak sedap tu..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign