Asha Lya
http://blogashalya.blogspot.com
Halaman
Laman utama
Alhamdulilillah...
Asha Lya
|
September 27, 2013
|
0
Komen
|
>
Assalamualaikum semua...
Lya syukur sangat masih diberi kesempatan
bernafas di bumi Allah S.W.T ini..
Terima Kasih
Hadiah dari segmen GA By Zalinzalina
Asha Lya
|
September 26, 2013
|
6
Komen
|
>
Assalamualaikum...
Syukur alhamdulilah akhirnya hadiah dari segmen
GA By Zalinzalin
selamat sampai.Terima kasih banyak-banyak kak ina,rezeki saya menang.
Nama kita :)
Hadiah sda pun selamat saya terima Tadaaaa....
Baru ambik semalam kat Pos kk
Inila hadiahnya yang sangat superb..Thank's kak ina.saya suka sangat
Mask muka i like :)
Compac powder & eye bag collegen (selalu beli & pakai benda ni)
Set produk ronasutra (first time nak cuba pakai)
Wassalam..
P/S Pas nie nak try gugle youtube cara pakai produk ronasutra nie la hehe
Terima Kasih
Musykil
Asha Lya
|
September 26, 2013
|
2
Komen
|
>
Assalamualaikum rakan bloger
Lya ada kemusykilan sikit.
Mengenai tarikh kat entri.
Lya pos pagi harini tanggal
26.09.13
tapi jadi tarikh kelmarin plak tanggal
25.09.13
Selalu berlaku macam nie..
Sudah cuba ubah tapi tak menjadi..
Ada sesiapa yang tahu ka???
Pelik bin Ajaib nie tarikh pi anjak tarikh kelmarin
Terima Kasih
Asha Lya
Copyright © 2016. Design by
MaiGraphicDesign