Halaman

Cerita sempena 16.Sept.2013

Asha Lya | September 17, 2013 | 8Komen | >
Assalamualaikum & Apa Kabar....

Selama 3 hari Lya tak ada update sebarang entri, niat memang mahu sangat menulis tapi masalahnya internet tdk ada hehe,ari 2 terjah entri rakan blog yg lain pun just guna hf ja x puas nie...sebenrnya dulu Lya ada bb tapi jarang guna so cut la daripada membazir. Tapi semenjak berjinak-jinak di dunia blog nie macam teringin plak nak ada bb balik hehe...panjang pulak saya  membuka cerita.

3 hari yang lepas Lya balik kg kat Beaufort, ikut Keretapi Negeri Sabah ja naik dari Tjg Aru. Gerak dalam pukul 7.40am.Orang jangan cakapla memang ramai sangat2 maklumla time cuti-cuti Malaysia.Ada rombongan budak-budak sekolah dari Tawau (x ingat plak sekolah apa) n ada juga rombongan student poli KK.Diorang ada aktiviti Kembara Merdeka kat dalam train, diorang agih-agihkan  newspaper free sempena Hari Malaysia..

Boleh la baca-baca hilangkan boring kat dalam train, diorang siap ajak nyanyi sama-sama lagu Jalur Gemilang hehehe..Train sampai kat Pekan Beaufort dalam pukul 9.40am.

Pejam celik pejam celik sudah tiba masanya untuk balik ke KK semula, naik train yang sama juga tapi special sikit sebab tiket free sempena Hari Malaysia...hoyeay jimat juga rezeki hehehe..

Terima kasih Keretapi Negeri Sabah..

Sempat lagi tangkap gambar tengah tunggu bas kat kampung

Cukup bulan nie maw balik kampung lagi la hehe..

Sekian percutian saya Wassalam.





Terima Kasih

8 ulasan:

  1. best balik kg kn =) xthu pula sy yg sabah pun ada train he3..teringin nk p sabah..msti bnyak tempat yg best2 kn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe ada bha...tapi takla canggih tapi tetap syukur kemudahan yg disediakan.meh la dtg sabah.Train yang untuk pelncongan pun masih ada ala yang train zaman dulu-dulu kala :)

      Padam
  2. best g jalan2..sy xpernah jejak lg kt sana.. :))

    BalasPadam
  3. wahhh ... sabah .. tak pernah lagi jejak sana..teringin... :(

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign