Halaman

Berjaya Letak Iklan Rectangle Nuffnang

Asha Lya | November 06, 2013 | 17Komen | >
Assalamualaikum

Hari nie mood hapy hehe.
Macam nak lompat bintang duaploh lima kali huahua.
Sebenarnya kita suda berjaya
pasang iklan nuffnang kat bawah post.
Perasan tak hehe...

 

Semalam blog PG ada bagi tutorial
sebab kita minta ajar kat PG.
Thank's PG elert komen Lya.

Sapa yang belum berjaya buat
iklan nuffnang macam ni & tak tahu
boleh la ke Puan Gojes Blog
Wassalam

Terima Kasih

17 ulasan:

  1. Beribu-ribu tahniah! Hehehe. Lepas ni bole la dapat CPUV lebih sikit.

    BalasPadam
  2. congrate, sy pon tak ade mcm tu. hhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. try la buat kita pun baru kali ni berjaya

      Padam
  3. Tahniah ..semoga income tambah masyuk selepas ni k..

    BalasPadam
  4. fiza dtg isi tabung sony experia...

    BalasPadam
  5. baguslah..saya dah delete semuany coz nuffnang satu income pun tara..hahahha

    BalasPadam
  6. alhamdulillah.. akak singgah isi 3-3 tabung.. :D

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign