Halaman

Throwback : My Engagement Day

Asha Lya | Februari 11, 2014 | 50Komen | >
Assalamualaikum


Pejam celik pejam celik rupanya dah 10.02.2014
semalam  la...Kita bertunang 10.02.2013
maknanya dah setahun tempoh pertunangan Lya & Mr.F.
Orang tua kata tak elok tunang lama-lama.
Tapi atas permintaan keluarga belah lelaki kami turutkan.


Syukur alhamdulillah sepanjang tempoh ini
rasanya tak ada kot dugaan yang mencabar
kami alami (minta-minta dijauhkan perkara buruk)
takat gaduh-gaduh kecil tu lumrah dalam perhubungan.
Maknanya ada 4 bulan lagi majlis Lya akan
 dilangsungkan.Macam tak ada plak perasaan itu.
Kemana kah engkau wahai perasaan.


saat ku ditunangkan :)

hantaran dari pihak lelaki serba purple..nak yang simple-simple je
tak mau menyusahkan pihak sana.


Mudahan la impian kami nak mendirikan masjid akan terlaksana Amin

Wassalam


Terima Kasih

50 ulasan:

  1. xlama lg da kan?? semoga lncr

    BalasPadam
  2. Kak ina dulu tunang 3 bulan je...tu pun rasa dah lama sangat..kehkehkeh...tak sabar kak ina nak tunggu lagi 4 bulan tu...jgn lupa jemput kak ina tau :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ini atas prmintaan pihak lelaki kak..insyallah pasti akan djemput semua rakan bloger yg disayangi

      Padam
  3. Alhamdulillah....
    bilalah giliran cik akak nie....
    doa yang terbaik buat adik....

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah pasti ada jodoh cik akak..cuma kita tak pasti bila.tq cik akak atas doanya

      Padam
  4. perasaan tu datang dan pergi. aku faham.

    BalasPadam
  5. Wahh, tahniah ....
    Semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin :)

    BalasPadam
  6. Wah bestnya dia nak kahwin dah :D

    BalasPadam
  7. wa, da bertunang rupanya adik akak sorang ni ;)
    tahniah asha :) tak lama lagi kan. PG doakan semoga baik2 sahaja ya :)
    PG singgah menabung kat sini :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah pg thn lepas lagi :)..terima kasih pg mudahan amin

      Padam
  8. wahwahh.. bride to be nampak nya ! ^^ xlama lg bleh laa zara ucap " welcome to the club" pulak.. hehehe.. semoga smua nya bjalan lancar yaa.. amin ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe begitula tu zara..haah kan nda lama lagi kita segeng :)

      Padam
  9. in sha Allah Asha,...moga dipermudahkan segala urusan..niat yang murni untuk mendirikan masjid..

    BalasPadam
    Balasan
    1. begitual hendaknya sis..moga yg d rancang akan terlaksana amin

      Padam
  10. Wah..Alhamdulillah...mga trus bhagia

    BalasPadam
  11. semoga berjln lancar. bestnye tngok org dh nk kawin.doakan ain sekali ye.hehe

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah Asha.. Tahniah! Semoga dipermudahkan & dilancarkan segalanya.. aamiin.. :)

    BalasPadam
  13. salam. hehe untung la ada tunang :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam itah..hehe tak la juga itah.bsr dugaannya bila brtunang nie.kena selalu sbr

      Padam
  14. alhamdulillah.. semoga bertemu jodohnya ye..

    BalasPadam
  15. tahniah asha..moga dipercepatkan jodohnya..hihi

    BalasPadam
  16. Assalammualaikum...

    moga jodoh dipercepatkan dan berkekalan hingga ke ahir hayat .. k

    mselim3

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam mselim..mudahan begitula hendaknya amin

      Padam
  17. Tahniah sis.
    Moga semua di permudahkan.

    BalasPadam
  18. wah.. cantiknye hantaran.. semoga dipermudahkan urusan untuk mendirikan rumah tangga... amin..

    BalasPadam
    Balasan
    1. gubahan dari pihak lelaki :)..trima kasih fiza.amin

      Padam
  19. pejam celik sekejap sahaja 4 bulan tu lya..

    BalasPadam
  20. All the best sementara menunggu hari berbahagia Lya..Bulan 6 ke? Akak ada pi Sabah bulan 6 tu nanti...hihi

    BalasPadam
  21. wah tak lama lagi hari bahagia. semoga semua nya berjalan dengan lancar :)

    BalasPadam
  22. X lama lagi tu dik... Semoga dipermudahkan segala urusan olehNYA... ^__^

    BalasPadam
  23. sekejap je masa kan...kakak sally pun bulan May ni...busy jadinya...kalah org yg nak kawen :D

    BalasPadam
  24. waaaaaaaa.. tahniah.. dah jadi tunangan org.. so sweet

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign