Halaman

Karipap Roti N Mini Popia

Asha Lya | Februari 11, 2015 | 16Komen | >
Assalamualaikum


Bila ada ja peluang,
kebisaannya Lya akan
buat karipap frozen.
Kali ni malas nak menguli, so 
buat karipap roti.
Nak habiskan roti takut expired.
Tambahan buat sekali popia frozen.





Proses menginti




Siap di goreng buat sarapan.



Wassalam

Terima Kasih

16 ulasan:

  1. nk makan karipap tp malas sgt nk menguli kulit karipap..
    haha..

    nak rasa satu!

    BalasPadam
  2. Uish..menarik tu..Tapi saya sgt SUKA dgn karipap putar. Crunchy je..huhu

    BalasPadam
  3. emm, sedapnya..homemade semua sedap kan.. :)

    BalasPadam
  4. Singgah sini
    Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
    Jemput join segmen saya yg terbaru ni ye..

    Segmen Mencari Bloglist blogahbar

    Senarai Peserta

    Mari sama2 kita berblogwalking kenali rakan blogger anda..

    BalasPadam
  5. Wah..frozen you..

    BalasPadam
  6. cmne nak elakkan popia tu dari terlalu byk mnyk ye lya..
    sllu buat mesti kene lap2 dulu kat tisu towel tu..
    pastu roti tu goreng ke bakar je tu

    BalasPadam
  7. Mmg menyeleran klu dibuat sarapan tu kan.. best.. :)

    BalasPadam
  8. waduhh sedapnyee tengok popia tu...huhu

    BalasPadam
  9. Seronok ada skill memasak.
    Saya x minat masak.

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign