Halaman

Muzik Box Mesin Jahit

Asha Lya | September 09, 2015 | 12Komen | >
Assalamualaikum


Hari tu Lya jenjalan kat satu kedai area Putatan. Niat maw cari barang, lalu dekat barang2 hiasan tetiba ternampak hiasan mesin jahit yang comel ni. 
Sekali muzik box la.





Comel kan, kita suka. Putar2 rodanya ada muzik berbunyi. Ini saiz besar.






Ini saiz kecil 



Harganya tak da la mahal sangat bawah 50 hinggit.
Niat memang nak beli la nanti, comel. Husband tolong hadiahkan satu hhaha.
Ok bye



Wassalam

Terima Kasih

12 ulasan:

  1. Memang comel ni dik lya...dulu akak pernah keja kat kedai yang menjual barang2 perhiasan...klu tak ada pelanggan akak akan putar muzik box tu sebab suka muzik dia...hihi

    BalasPadam
  2. comel...sesuai dengan awak yang menjahit ni..hehehe

    BalasPadam
  3. Hehehe...comel..

    BalasPadam
  4. cantik..sesuai untuk awak la Lya..

    BalasPadam
  5. murah la kalau bawah 50.. cpt2 suruh hubby belikan..

    BalasPadam
  6. hari tu miza pun penah nampak kat kedai benda ni..hehee..serius comel!

    BalasPadam
  7. comelnya.. kalau bawah rm50 tu memang murah tu lya..

    BalasPadam
  8. comel la...boleh tak nak suruh tolong belikan..t bagi tau je berapa harga dia sekali pos...boleh buat hiasan rumah ni

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign