Halaman

AKU BUKAN CIPAN

Asha Lya | November 23, 2016 | 3Komen | >
Assalamualaikum



AKU BUKAN CIPAN
No. ISBN:- 978-967-0874-41-8
Jumlah muka surat:- 400
Harga Runcit:- S/M: RM20, S/S: RM23
Harga Ahli:- S/M: RM16, S/S: RM19
Sinopsis:-
AKU BUKAN CIPAN memaparkan kisah hidup Amit yang penuh dengan dugaan dan cabaran. Berlatarbelakangkan era lapan puluhan dan muzik rock masih bermaharajalela di bumi Malaysia. Dilahirkan sebagai anak kepada seorang yang dituduh sebagai penagih dadah, hidupnya dipulaukan setelah kematian ibu, dan ‘hilangnya’ seorang ayah. Amit terpaksa berdikari dan hidup sendiri seawal umurnya lima belas tahun.
Sepanjang hidupnya, pelbagai ragam manusia yang dijumpainya. Daripada sejahat-jahat Parjo dan Cikgu Hamidon, sehinggalah sesengal Jimi and the gang yang sentiasa membuatnya tidak kering gusi. Kisah cintanya dengan Shima juga penuh dramatik. Daripada kekecewaan akibat Shima dinikahkan dengan lelaki lain, mereka bertemu dalam situasi yang tak disangkasangka. Satu per satu rahsia hidup Amit terungkai selepas pertemuannya dengan Papa Rock. Apakah rahsia hidup Amit itu? Apa kaitan Papa Rock dengan Amit?
“Weh, aku ni siapa?!”.”
*P/S : Kalau nak rasa sakit perut gelak bergolek-golek, cubalah baca AKU BUKAN CIPAN. Kelakar habis tau!

Terima Kasih

3 ulasan:

  1. menarik tp tak suka baca novel .... hehehe erti kata lain tak suka membaca ....

    BalasPadam
  2. comel ny tajuk novel dia !
    p/s: jalan2 smbil follow :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign