Halaman

Reedem T-Shirt 8 Share Kali Ke 3

Asha Lya | Januari 07, 2017 | 5Komen | >
Assalamualaikum




Reedem meredem barang percuma ni memang saya suka saya suka.
Kumpul punya kumpul tunggu punya tunggu akhirnya sampai juga sehelai t-shirt dari 8 share yang tahun lepas lagi saya reedem. Masuk ni suda 3 kali saya tebus, ada lagi tu point tak apa kita kumpul lagi bebanyak. 








Selain boleh tebus menebus baju, 8 share juga boleh buat tambah2 duit tabungan hasil share2 iklan di media sosial, pokoknya rajin. Saya suda banyak kali cashout sejak dari 3 tahun yang lepas lagi, kumpul sikit2 boleh bisa jadi banyak.
Tak tahu macam mana nak daftar, klik saja link 8 share kat bawah ni, semuanya percuma. 




Terima Kasih

5 ulasan:

  1. wahh tahniah ... dah lama takshare 8share ni

    BalasPadam
  2. aida ada problem nak cash out dgn 8share ni.
    asyik nak kena reactivate akaun :(
    geram !

    BalasPadam
  3. sama kita

    Specials
    Other Rewards
    Cash Out
    Redemption

    Request Date
    Description
    Value
    Status
    08-Apr-2016
    8Share T-Shirt

    BP750
    Completed
    19-Dec-2016
    8Share Exclusive Ang Pow Packets

    BP300
    Completed
    08-Feb-2017
    8Share T-Shirt

    BP750
    Completed
    14-Mar-2017
    8Share T-Shirt

    BP750
    Completed
    27-Oct-2017
    KFC Discount Coupon

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign