Halaman

Ronda-Ronda Hujung Minggu

Asha Lya | Oktober 11, 2014 | 20Komen | >
Selamat berhujung minggu semua. Dua hari ni Lya bermalam kat umah akak Lya. Diorang minta tolong jagakan anak-anaknya. Sebab diorang ada urusan pi KL selama 2 hari. So jadi surirumah la jaga anak-anak hihi takpela budak-budak ni pun suda besar.
Sorang darjah satu and sorang lagi darjah 4.
Sementara ada masa rehat hujung minggu ni Lya ronda-ronda blogwalking. Kalau ada komen Lya mknanya Lya dah smpai sana la tu hihi.
Wassalam

Terima Kasih

20 ulasan:

  1. enjoy your day, dear!
    arini saya keja, jadi masa untuk blogwalking. ehheehhe :D

    BalasPadam
  2. praktis untuk jadi mak..hehe..ada juga teman kan

    BalasPadam
  3. jangan lupa rumah sally...

    *lambai lambai :P

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum dan singgah sabtu dik Lya...selamat berhujung minggu...ingatkan tadi Lya nak ronda2 bandar KK tadi rupanya nak ronda2 blog...hehe...

    BalasPadam
  5. Selamat berhujung minggu kak Lya. ^^

    BalasPadam
  6. saat lepak2 di hujung minggu inilah yg dinanti-nantikan semua orang kan cik lya.. termasuklah saya.. selamat menjadi nanny.. hehe.. :)

    BalasPadam
  7. bestnya jaga budak2 hehe...selamat berhujung minggu lya...

    BalasPadam
  8. menabung proton kat sini hehe :P

    BalasPadam
  9. amboi baru je akak nak ronda2...
    rupanya kat blog je..hahaha

    BalasPadam
  10. best juga tu jaga budak-budak, menabung proton & sime darby :)

    BalasPadam
  11. Aanggap je ni macam kursus rumah tangga ye..hehehe

    BalasPadam
  12. anggap itu kursus..hehehehe..

    BalasPadam
  13. Hehehe belajar dulu Lya sementara ada anak sendiri nanti

    BalasPadam
  14. Dah Isnin dah... Salam Isnin Lya.. :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign