Halaman

Perca Lebihan Kain

Asha Lya | September 29, 2016 | 8Komen | >
Assalamualaikum




Ada sapa2 yang nak perca lebihan kain ni, kita kasi free jak hihi.
Ini antaranya da lagi beplastik2 yang tak da lya ambik picnya.
Di kumpul dari awal tahun hingga kini, tak da kesempatan lagi nak buat recycle.
Kalau di pilih2 banyak yang masih elok. Tapi di sebabkan kesibukan nah gini la jadinya belambak-lambak. 








Kalau rajin boleh buat macam2 dengan perca2 kain ni. Tapi apakan daya masa lya kurang mengizinkan. Banyak lagi kain cust masih menunggu untuk d jait, makanya makin bertambah2 la lagi perca2 kain ni huhuhu.




Wassalam



Terima Kasih

8 ulasan:

  1. salam..Haritu ada kawan Murni duk cari2 juga perca kain dia nak buat craft..nanti murni bgtau dia ya..dia pon blogger juga : )

    BalasPadam
  2. Waalaikumusalam saya pun ada cari perca kain ni nak la awak boleh ke

    BalasPadam
  3. Waalaikumusalam saya pun ada cari perca kain ni nak la awak boleh ke

    BalasPadam
  4. jual je Lya..tak pun bagi kat kengkawan yang memang buat craft ni..

    BalasPadam
  5. selalu tngok org buat craft comel2..
    tp kita x pandai.

    BalasPadam
  6. wah..banyaknya perca kain boleh buat craft tu.. tunggu mesti ada yang mintak nanti..

    BalasPadam
  7. tu la harga postage mahal sangat... kalau dekat dah p ambik dah ni hihihihi...

    BalasPadam
  8. Kita pn bnyk ambik lebihan kain perca mak. Tp x terbuat pape pn lg.

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign