Halaman

Baiki Paip Sinki

Asha Lya | Januari 22, 2015 | 11Komen | >
Assalamualaikum

Bila tinggal kat kuartes
beginila memang serba kekurangan.
Mana yang rosak, kena berusaha la
ganti sendiri. 
Penduduk yang tinggal kat kuartes ni
dulu ganas kot. Sana sini rosak.
Nak tak nak memang kena tukar 
juga yang baru.





Sebelum di baiki





Selepas di ganti baru



Nasib en.suami ada kemahiran
boleh baiki sendiri. Jimat kos senggara :))



Wassalam

Terima Kasih

11 ulasan:

  1. kalau panggil tukang paip mau 6,7 puluh kena tau..:)

    BalasPadam
  2. yelah lya,kalau nak harapkan upah orang je..confirm kena charge mahal

    BalasPadam
  3. Wahh dah baru... nampak ceria je.. :)

    BalasPadam
  4. kalau boleh baiki sendiri, baik baiki sendiri...jimat pon jimat...^_^

    BalasPadam
  5. untungla sis...

    BalasPadam
  6. ada kelebihan suami..jimat kos.. benda baru semangat baru

    BalasPadam
  7. Kena ada jugak serba sedikit kemahiran asas cam baiki paip, tukar lampu, wiring yg senang2 tu kan, jimat skit ...

    BalasPadam
  8. Biasa la tu kan.. Umah sewa pun cmtu juga..huhu..

    BalasPadam
  9. Untung lah..haha..jimat kos tu lagi lah utg

    BalasPadam
  10. klau upah org melambung harganye..huhu

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign