Halaman

Bila Antena TV Rosak

Asha Lya | Januari 14, 2015 | 21Komen | >
Assalamualaikum



Beginila nasib tv ni bila
antenanya suda rosak. Rosak 
yang tak di sengajakan.
Kabur sekabur kaburnya.
Apa pun tak boleh huhu.






Kat sini susah nak dapat
chanel. Memang kena pasang
astro juga. Astro Njoy pun ok juga kan.



Wassalam

Terima Kasih

21 ulasan:

  1. Kt rumah pakai astro njoy la.. hehe

    BalasPadam
  2. ok je pakai astro Njoy.. :))

    BalasPadam
  3. Enjoy pn ok. Tpi klu ad problem, nak at service kne charge sket..

    BalasPadam
  4. Njoy pun ok. Kawasan rumah awak di mana?

    BalasPadam
  5. kat rumah ni pun pakai astro..kalau tidak memang ak de siaran..

    BalasPadam
  6. Enjoy je la pas ni. Hehehehehe.

    BalasPadam
  7. Ok je pasang astro njoy.. gambar mmg clear.. :)

    BalasPadam
  8. yeay pasang astro.. rumah CT xdok tivi pun tu ngadap laptop je keje..

    BalasPadam
  9. astro Njoy pon ok lya..bayar sekali je kan,...jimat..

    BalasPadam
  10. kalau jarang tgk ambik yang basic jela Lya :)

    BalasPadam
  11. ssh kalau guna antena.. kaw umah Fiza kalau tak pakai astro alamatnye mmg tak dpt siaran tv..

    BalasPadam
  12. Kene pasang jugak astro kalau tak sakit mata..

    BalasPadam
  13. cepat2 pasang ye Lya...sakit mata nanti...

    BalasPadam
  14. Ermmm...mmg kekdahnya kena pasang Astro.
    Kami dulu pun terima nasib ssama.

    BalasPadam
  15. mcm tmpt saye jgk.. xde astro xde channel.. nk xnk kene psng astro bru blh tgk tv.. huhu

    BalasPadam
  16. wow tv baru ya?tv skrg kena pakai astro bru line clear..hihi

    BalasPadam
  17. Psg internet je la. Connect sekali tv..

    BalasPadam
  18. alaaa sian nya...kena pasang astro jugak tu lya...

    BalasPadam
  19. Samalah...kat tmpt akak pun mcm tu...tu yg akak pasang astro..hihi

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign