Halaman

SIGNAL HATI

Asha Lya | Januari 14, 2016 | 5Komen | >
Assalamualaikum





SIGNAL HATI
No. ISBN:- 978-967-0874-13-5
Jumlah muka surat:- 712
HARGA SEMENANJUNG: RM26, AHLI KN: RM22
HARGA SABAH SARAWAK: RM29, AHLI KN: RM25
Sinopsis:
“Alamak! Signal hati dah nak kena servis gamaknya!”
Pantang berjumpa pasti Qaisara dan Naqib akan mencetuskan perang mulut yang tiada kesudahan.
“Kau ingat nikah kahwin ni macam gula-gula ke? Boleh rasa-rasa. Eh, kejap! Yang kau tiba-tiba tanya aku soalan ni kenapa? Kau nak kahwin ke? Dan yang paling penting… kenapa perlu tanya aku? Bukan ke kau dengan aku ni ibarat Israel dengan Palestin?” ~ Qaisara
“Yang pasti kau Israel!” ~ Naqib
“Kaulah Israel! Pembuli!”~ Qaisara.
“Eleh… macam kau tak pernah buli aku balik!”~Naqib
Perjalanan hidup Qaisara yang pada mulanya tenang dan aman bertukar menjadi hiruk piruk saat dia dituduh berkhalwat dengan sahabat baiknyaAnas dan terpaksa dikahwinkan. Puas dia merayu, puas dia meraung, namun tiada siapa yang mempercayainya. Saat dia melutut memegang kaki Naqib dan menuntut janji, Naqib pula berlalu pergi.
“Tapi percayalah cakap aku, Sara. Kalau ditakdirkan satu hari nanti, dah tak ada sesiapa untuk kau mengadu nasib, kau boleh datang pada aku. Aku tak akan tinggalkan kau. Aku akan tetap terima kau, walaupun ditakdirkan satu dunia buang dan membenci kau. Itu janji aku, Sara.” ~ Naqib
“Naqib… kau tak boleh buat aku macam ni? Kau tak boleh tinggalkan aku. Kau kena pujuk ma supaya percayakan aku. Kau kena yakinkan ayah yang aku tak salah dalam hal ni. Tolong aku, Naqib. Kau tak kesiankan aku ke? Naqib! Buka pintu! Tolong aku! Naqib!” ~ Qaisara
Tanpa disangka-sangka, Naqib sepupu merangkap musuh ketat Qaisara melamar Qaisara untuk menjadi isterinya. Lamaran yang pada mulanya ditolak oleh Qaisara terpaksa diterima disebababkan alasan yang tertentu.
Pelbagai cabaran yang terpaksa ditempuh oleh Naqib sepanjang menjadi suami Qaisara. Dan bagi Qaisara, Naqib yang dulunya sepupu dia jauh sangat bezanya dengan Naqib yang sudah menjadi suaminya kini.

Boleh beli sini

Terima Kasih

5 ulasan:

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign