Halaman

Tempahan Jahitan Pakaian Feb 2017

Asha Lya | Mac 02, 2017 | 3Komen | >
Assalamualaikum



Kembali lagi dengan edisi hasil tempahan jahitan untuk buln Feb 2017. Bulan Feb ni memang agak rushing siapkan tempahan sedondon dari team Kak Mardiana. Bermula bulan Feb-April ni saya cuma ambik tempahan untuk raya jak, manakala tempahan harian atau mingguan saya extent ke bukan March. Alhamdulillah cust saya sangat2 memahami.



Tema warna peach + kelabu











Kurta untuk kaum adam




















Pelbagai fesyen dress mengikut permintaan setiap individu. Mana yang mampu saya buatla semampu boleh. Maaf sekiranya masih banyak kekurangan, memang banyak perlu diperbaiki dari semasa ke semasa. Terima kasih semua buat team Kak Mardiana kerana mempercayai jahitan saya. Alhamdulillah terima kasih atas rezki ini. Semoga kita semua sentiasa dimurahkan rezki amin.



Wassalam








Terima Kasih

3 ulasan:

  1. makin rancak projek menjahit Lya.. seronok ngk org pandai menjahit.

    BalasPadam
  2. semoga rezeki lya bpnjgn slalu dlm apa jua bentuk..insyallah =) jga kesihatan ya =)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign