Halaman

Pameran Perodua Axia

Asha Lya | September 17, 2014 | 21Komen | >
Assalamualaikum

Mesti korang semua dah tahu
kelmarin Perodua Axia dilancarkan sempena
Hari Malaysia kan.Tiba-tiba kelmarin member ajak keluar
pergi tengok perodua baru ni, ala dekat je dengan tempat tinggal Lya.
di Pusat Service Perodua Jalan Lintas Kepayan.
So kita ok je. Dapat juga merasa kereta baru hheee.


Kereta Perodua Axia baru ni besar sikit dari Perodua Viva.



Yang ni Perodua Axia versi Auto


Yang ni Perodua Axia versiManual

Memang bestla kereta ni. Merasa juga la naik kereta ni biarpun sekejap je
hheee...Jadila kan. Beli???? mungkin tidak cukupla ada Viva satu.
Kalau ada rezki lebih insyallah nak grab kereta yang lebih 
besar sikit untuk perjalanan jauh macam kami ni.


Wassalam



Terima Kasih

21 ulasan:

  1. kaler dia betul2 menarik org prempuan utk beli..hehe..

    BalasPadam
  2. nampak smart..cuma tak puas ati sebab hrga dia ada yg lg murah dari viva..huhu

    BalasPadam
  3. mula2 mcm terpikir nk trendin viva yg ada dgn axia ni..tp ble pikir2 blk..mcm membazir plak..elok2 kete dh nk hbs byr, tetbe nk tmbh lg tahun nak membyrnye...so xjadi lah trend in hehe

    BalasPadam
  4. mula2 mcm terpikir nk trendin viva yg ada dgn axia ni..tp ble pikir2 blk..mcm membazir plak..elok2 kete dh nk hbs byr, tetbe nk tmbh lg tahun nak membyrnye...so xjadi lah trend in hehe

    BalasPadam
  5. Cik akak teringin gak ada keta nie..hihi

    BalasPadam
  6. wah nice..akak suka color merah!!!=D

    BalasPadam
  7. cantiklah produa axia ni...nak jugak nak jugak haha

    BalasPadam
  8. bestnye..warne nye ceria.. Lynn da ad kereta .xbez byr lg..haha...trigin jgk nk beli keta yg chumel2 buat koleksi tp kena jimat nk kawin ...hahaha...

    BalasPadam
  9. axia ni mcm kacukan lancer myvi.. hikhik..
    apa2 pon saye ttp suke viva..
    viva comel!

    BalasPadam
  10. Wah...xpe..ade rezeki amik kete yg besa sikit..huhu

    BalasPadam
  11. Macam myvi laa..suke kete ni. isk! Berkenan kemain.

    BalasPadam
  12. memang menarik. tapi dah 5 tahun pakai saga fl. lagi 4 tahun ja nak habiskan loan. hahahahha. redah ja la guna saga fl :D

    BalasPadam
  13. yes lya..kalau dh berkahwin better go for big size car

    BalasPadam
  14. Wahh bestlah dpt tengok semuanya... :)

    BalasPadam
  15. Cantik...tapi memang tak dapat beli dah kereta ni...sb baru jer loan sebuah kereta...hehe

    BalasPadam
  16. comel bah axia ni, macam mau ja beli haha..namun blum mampu

    BalasPadam
  17. Akak pun dah belek axia nih memg besar sket drp viva kan

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign