Halaman

KOMBO APRIL 2017

Asha Lya | Mac 16, 2017 | 2Komen | >
Assalamualaikum






KOMBO APRIL 2017
1.RINDU ITU CINTA
SEMENANJUNG : RM23
SABAH&SARAWAK : RM26
2.MANISNYA SOUFFLé
SEMENANJUNG : RM24
SABAH&SARAWAK : RM27
HARGA KOMBO SEMENANJUNG (2 BUAH NOVEL APRIL 2017) = RM 37
HARGA KOMBO SABAH SARAWAK (2 BUAH NOVEL APRIL 2017) = RM43
Kemeriahan bulan April ini, KN akan membuatkan hari-hari anda semua bersemut dengan novel hasil dari nukilan dua orang penulis yang pastinya anda tungu-tunggu. Setiap karya mereka dijamin tidak akan mengecewakan anda.
Penulis Rose Harissa tampil dengan karya Ketiga bersama KN dengan tajuk RINDU ITU CINTA. Seperti karya beliau sebelum ini “Guy Next Door dan Proposal Cinta Selamanya” , Rose Harissa sentiasa memberikan aura baru bagi setiap karyanya. Jadi…rugilah siapa tak beli.. J
Seorang lagi penulis berbakat besar yang karyanya pernah meletop. Siapa tak kenal Dila Dyna dengan karyanya sebelum ini “Bisikan Kata Hati, Sayangku Sampai Ke Bintang, Dia Semanis Honey dan Suri Hati Mr Pilot”. Kini beliau tampil dengan karya Kelima iaitu MANISNYA SOUFFLé. Jalan cerita yang bakal buat anda semua bersemut bila membacanya.. Tak percaya cubalah beli.. Rasakan bagaimana manisnya jalan cerita ini semanis SOUFFLé ke tak. J
Kalau tak nak kecewa, cepat-cepatlah langgan dua buah novel terbaharu keluaran April ini. Kalau nak lebih jimat, langganlah Kombo April 2017. Dijamin tak akan kecewa sebab cerita yang sangat best dengan harga yang sangat jimat.  Jangan lupa dapatkan segera Kombo April ini!Pembelian dengan harga kombo yang sangat jimat ini hanya boleh didapati dengan pembelian online bersama KN sahaja. Jadi, dapatkan segera sebelum kehabisan stok. Semoga terhibur dan selamat membaca!
PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA SELURUH MALAYSIA!DAPATKAN SEKARANG!
Psstt… Bulan April ini tiada tandatangan penulis.. Jumpa penulis kesayangan anda di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2017 nanti ya!!
 Sumber: www.kakinovel.my

Terima Kasih

2 ulasan:

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign