Halaman

NOVEL KOMBO MEI 2017

Asha Lya | April 20, 2017 | 7Komen | >
Assalamualaikum









Hai semua.. Nak tahu tak apa yang menarik untuk Kombo Mei 2017 ini? KN nak mengubat rindu anda kepada penulis kesayangan anda ni. Nak tahu siapa tak? Jom beli Kombo Mei 2017, confirm  tak menyesal lah.
KOMBO MEI 2017
  1. TI AMO, SWEETHEART 100 HARI – SURI RYANA
SEMENANJUNG : RM24
SABAH&SARAWAK : RM27
  1. B.F.E – SHA IBRAHIM
SEMENANJUNG : RM23
SABAH&SARAWAK : RM26
  1. MENCARI HILANG – HANNI RAMSUL
SEMENANJUNG : RM26
SABAH&SARAWAK : RM29
Teristimewa buat semua pembaca KN yang sangat setia menanti novel-novel terbaharu keluaran setiap bulan. Terima kasih kerana tidak pernah jemu menyokong KN. Bulan Mei ini, bersempena dengan demam PBAKL 2017, istimewa kami bawakan anda novel-novel yang penuh dengan kisah-kisah cinta. Rugi jika tidak memiliki kombo kerana harga lebih jimat menanti anda. Penulis yang memang sudah tidak asing lagi dalam bidang penulisan iaitu Suri Ryana, Sha Ibrahim dan Hanni Ramsul. Siapa yang pernah membaca karya mereka pasti tak kan lepaskan peluang untuk dapatkan novel mereka kali ini. Yang mungkin juga merindukan dan menantikan novel mereka..Inilah peluang anda untuk dapatkan secara kombo dengan harga lebih jimat okay!
Suri Ryana menghadiahkan peminat setianya dengan Ti Amo, Sweetheart 100 Hari, Sha Ibrahim tampil dengan tajuk B.F.E. Apa tu B.F.E? kena beli novel ok J. Hanni Ramsul pula dengan novel beliau Mencari Hilang.  Dengar tajuk saja pun dah menarik kan? Jalan cerita semua novel-novel ni memang best sangat. Apa tunggu lagi, cepat-cepat order ya..
Jangan lupa dapatkan Kombo Mei 2017 ini!Pembelian dengan harga kombo yang sangat jimat ini hanya boleh didapati dengan pembelian online bersama KN sahaja. Jadi, dapatkan segera sebelum kehabisan stok. Semoga terhibur dan selamat membaca!
PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA SELURUH MALAYSIA!DAPATKAN SEKARANG!


Terima Kasih

7 ulasan:

  1. syoknya baca novel..dulu sehari boleh habiskan sebuah buku

    BalasPadam
  2. Saya nak beli semua buku tu untuk hadiah snak jiran pada birthday dia.

    BalasPadam
  3. wah suri ryana....murah tue harga kombo

    BalasPadam
  4. Salam singgah sini dik Lya...lama sudah tak pernah beli novel ni.....

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign