Halaman

MENCARI HILANG

Asha Lya | April 23, 2017 | 0Komen | >
Assalamualaikum





MENCARI HILANG – HANNI RAMSUL
No. ISBN:- 978-967-0874-50-0
Jumlah muka surat:- 712
HARGA SEMENANJUNG : RM26, AHLI KN : RM22
HARGA SABAH SARAWAK: RM 29, AHLI KN : RM25
Sinopsis:-
Takdir meletakkan Farisha di tangan lelaki yang salah. Dia mengalah dengan hidup. Dia tewas. Putus asa dan menyerah. Kuatkah dia untuk bangkit berjuang? Gagahkah dia mencari bahagia yang seakan-akan mitos padanya? Farisha tidak berani lagi meletak harapan kepada sesiapa pun. Dia tidak percaya kepada sesiapa lagi. Baginya kesunyian dunia ciptaannya sudah cukup membuat dia bahagia.
Haziq lelaki yang bertanggungjawab membuat hidupnya gelap. Memisahkan dia dengan ibu tersayang juga meletakkan dia sebagai pesalah untuk dosa yang bukan dia pelakunya. Haziq menyesal. Mampukah Haziq mendapatkan kemaafannya?
Rayyan pula, pencinta hebat yang kononnya cintakan Farisha sepenuh hati. Namun, dengan sedikit ujian, Rayyan sudah melenting hebat. Rayyan menambah sakit di jiwa Farisha. Setelah menyesal, mungkinkah dia yang berjaya memberi sinar bahagia dalam hidup Farisha?
Atau, mungkin Zaheem. Lelaki yang sentiasa ada untuk membantu Farisha ketika wanita itu melalui jalan yang sukar dalam hidupnya. Zaheem lelaki baik yang sangat prihatin. Tetapi, Zaheem adalah suami orang. Barangkali tidak salah untuk dia menumpang bahagia Zaheem? Mampukah Zaheem menjadi penawar jiwa Farisah yang tenat?
Andai bukan mereka, mungkinkah Irman boleh kembalikan ‘hidup’ pada Farisha? Irman seorang pencinta dalam diam. Sentiasa mencintai Farisha dan menjadi pelindung Farisha tanpa wanita itu sedar. Dia tahu Farisha sedang menderita dan dia tidak akan tega melihat wanitanya terus menderita.

Berjayakah dia menjadi hero, selamatkan hati Farisha?

Terima Kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign