Halaman

Labu Gergasi

Asha Lya | Jun 25, 2015 | 13Komen | >
Assalamualaikum



Update blog di awal pagi plak.
Selamat besahur semua.
Ini labu gergasi, ala korang pun kenal kan. Lya panggil labu gergasi sebab labu ni besar sangat. Kalau di timbang mungkin cecah juga 10kg. Beratnya macam angkat bears.






Husband beli dari pekebun sini2 juga.
Percaya tak harganya rm2.00 saja.
Sila la percaya hhaha. Ishhh betul ni tak tipu. Tunggu apa lya nak buat dengan labu ni. 



Wassalam

Terima Kasih

13 ulasan:

  1. besarnya lya..murah pulak tu..

    BalasPadam
  2. buat masak lemak best tu..boleh jamu jiran2 tu kalau besar macam tu..

    BalasPadam
  3. Murahnya.. 20sen sekilo tu Lya.. wah.. sedap masak lomak labu nie..:D

    BalasPadam
  4. Perghhh..Murah sgt tu..Kalo dkt KL agaknya dh cecah brp RM la...Kalo org kelate suka buat sira manis..huhu

    BalasPadam
  5. Berstnya lya.. Huhuhu..mesti nak masak lemak labu kan..hehehe

    BalasPadam
  6. murahnya..isk..tapi kalau besar2 untuk kenduri boleh la..heheh

    BalasPadam
  7. buat pengat labu la sedap...

    BalasPadam
  8. Uik....nampak sedap tp dygnya SA x leh mkn labu....huhu

    BalasPadam
  9. Fuhh besar jugak tu labunya ..Murah la kalau RM2 jer Lya

    BalasPadam
  10. serius 10kg?
    ayu tak tahu la seberat tu
    sbb mmg tak pernah beli dan tak pernah masak
    tau makan je

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign