Halaman

Persiapan Awal

Asha Lya | Jun 13, 2015 | 12Komen | >
Assalamualaikum

Alhamdulillah beberapa hari lagi umat Islam bakal menyambut Ramadhan bulan yang Mulia. Tak sabar rasanya , dan juga tahun kedua Lya dan suami bepuasa dan beraya sebagai pasangan suami isteri. 





Sedikit Persiapan mengikut kemampuan kami. Alhamdulillah rezki lebih bolehla hias " Rumah manis rumah " kami yang tak seberapa.
Insyallah tahun ni giliran beraya di Kampung Lya kat beaufort. Huhu lagila tak sabar. Buat Persiapan





Wassalam 


Terima Kasih

12 ulasan:

  1. hmmm..warna apa raya tahun ni?

    BalasPadam
  2. seronoknya bila piker raya..huhuhuhu

    BalasPadam
  3. xsabar nak berpuasa .. sebab bulan puasa makanan bes2

    BalasPadam
  4. seronok pandai menjahit kan.. :) sy pun tak sabar mw puasa hehe.. dekat ja kampung kita Lya,boleh kunjung2 nanti :)

    BalasPadam
  5. Selamat menyambut Ramadan al mubarak kpd Lya dan suami.. semoga Ramadan tahun ini beroleh keberkatan yg lebih besar dari tahun2 sebelumnya... aamiin.

    BalasPadam
  6. Wuuuuu mesti teruja kan. Hehehehehe

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah persiapan awal dah di buat....

    BalasPadam
  8. Tukar lngsir baru ke tu.. Heee..

    BalasPadam
  9. yea! xsabar nak rayeeee! hehek..

    BalasPadam
  10. boleh tukar langsir baru nanti

    BalasPadam
  11. bestnye
    heheh langsir rumah ayu elok je
    mmg tak tukar2 dah rasanya

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign