Halaman

Rezeki Awal Ramadhan - Tempahan Shawl Borong

Asha Lya | Jun 13, 2016 | 15Komen | >
Assalamualaikum


Alhamdulillah alhamdulillah syukran jazilan atas rezki dariNya.
Sebenarnya bisnis tudung Lya ini di buat secara sambilan jak, memandangkan permintaan n sambutan yang amat menggalakkan dari rakan2 maka Lya teruskan. Harga tudung yang Lya jual pun tak ada la mahal mana, semua bawah RM20 hinggit. Kualiti kain Lya guna kain jenis heavy chiffon georggete.

Awal Ramadhan, ada insan yang sudi nak beli borong tudung buatan Lya.
Antara pilihannya instant shawl double loop n instant shawl.
Beli borong mestila ada diskaun, soal harga tak adalah Lya bekira sangat.
Customer puas hati kita pun senang hati.



Warna-warni beraneka tudung



Sempena bulan Ramadhan ni, mudahan kita semua di murahkan rezki Insyallah Amin. 


Wassalam

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. Alhamdulillah, cantik-cantik.

    BalasPadam
  2. teringin nak beli tudung dekat lya, lya ada jual yang dah siap ke

    BalasPadam
  3. Wah..bestnya..Boleh kumpul duit raya..huhu

    BalasPadam
  4. Bawah 20 ? Serius murah gila. Kat mana nak tgok sis ? Nak usya2 jugak kot berkenan :)

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah rezeki kak lya kan ^^

    BalasPadam
  6. sronoknyaa tgk banyak2 warna mcm tu..
    semoga urusan lya dipermudahkan..:)

    BalasPadam
  7. salam ramadhan buat lya.
    smoga sntiasa diberikan kesihatan y baik hendaknya...

    syukur alhamdulillah.. rezeki tu....

    BalasPadam
  8. alhamdulillah,, rezeki.. =)

    BalasPadam
  9. Selamat hari raya, Lya.
    Maaf zahir batin :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign