Halaman

Serunding Daging

Asha Lya | Jun 01, 2016 | 9Komen | >
Assalamualaikum

Sebenarnya lama suda teringin nak makan serunding.
Nak membuatnya mungkin tidakla pandai, memang tak pernah pun Lya buat serunding sendiri. Jadi kita order jak la kat fb, senang, cpt n mudah janji ada ongkosnya. 






Serunding Daging import made from Kelantan


Lya memang suka sangat makan serunding, enak d makan bersama bubur ayam. So far so good, Lya bagi ☆☆☆☆☆ 5 bintang. 
Memang super sedappp.



Wassalam

Terima Kasih

9 ulasan:

  1. memang serunding daging Tersangat sedap..Fida kalau raya makan yang ni dengan nasik jer...memang boleh makan banyak kali..kadang2 ratah ja..hahaha

    BalasPadam
  2. makan dengan bubur oat pun sedap

    BalasPadam
  3. kadang2 cara terbaik nak makan benda yang tak reti nak buat ialah dengan order dr org yg pandai buat, selain daripada sedap ia juga menjimatkan masa dan tenaga..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  4. kak ana bila masuk Ramadan dan mula kita bersahur ni, serundinglah menjadi menu paling menyelerakan :)

    BalasPadam
  5. serunding kelantan memang sedap2..saya pun suka beli serunding dari kelantan..kalau nak biat popia mini pun boleh tu..

    BalasPadam
  6. lama suda tidak makan serunding..teringin pulak hehe

    BalasPadam
  7. saya pun suka..makan dengan nasi impit

    BalasPadam
  8. mmg sedap..klo nk buat sdri mmg tak lak.. cerewet jgk nk buatnya

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign