Halaman

Jatuh Cinta Dengan Party Set With Rack Round Buffet Vantage Style

Asha Lya | Oktober 19, 2016 | 7Komen | >
Assalamualaikum

Kalau suda namanya perempuan, mesti suka tengok benda cantik2 kan terus gatal hati nak miliki. Betul kan, tipula kalau tak suka tengok benda cantik. Lya lama suda mengidam set buffet macam kat bawah ni, lagi2 tengok designya lahai kenapa la comel sangat terus terjatuh cinta. Apalagi order la buat tambah koleksi peralatan dapur. Da rezki lebih sikit boleh la beli. Banyak juga kegunaanya ni, bukan sekadar nak buat untuk perhiasan.







Vantage style siap kaler pink lagi






Wassalam



Terima Kasih

7 ulasan:

  1. Salam singgah sini dik lya...cantiknya...akak pun suka tengok benda yang cantik²...

    BalasPadam
  2. alahai lya..comelnya...akak pun minat

    BalasPadam
  3. Nma pn ppuan kn..
    Mesti ada je brng dapo yng nk dibeli sbg pelengkap brng dapo..

    BalasPadam
  4. ha'ah kan mmg xnafi klu cantik menarik terus aje melekat kat mata..pastu mula mencongak..cmna sekalipun mesti dptkan jgk

    BalasPadam
  5. cantik nye !! nih kalau mak saya nampak nih.. hish.. tak sanggup nak sambung ayat tu.. hahahah~

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign