Halaman

Percutian Singkat Ke Pulau Labuan

Asha Lya | Oktober 16, 2016 | 7Komen | >
Assalamualaikum

Cerita minggu lepas yang suda basi tetap nak masukkan juga kat blog hihi.
Percutian singkat, maklumla perancangan pun last minit. 
Kebetulan memang niat pun balik kampung tu cuti seminggu.
Orang bercuti time cuti2 tapi kitaorang bercuti time bukan cuti2.
Jadi tak adalah sesak bagai. Kali ke 2 ke Pulau Labuan, kalau sebelum ni tak bawa kereta, kali ni berpeluang bawa boleh ronda2 sesuka hati.
Ok layan gambar....




Kat dalam feri, lebih kurang 1 jam setengah juga perjalanan






Pandangan dari atas hotel tempat kitaorang menginap





Destinasi pertama melawat taman burung










Muzium Chimney (Bekas tempat perlombongan)







Muziun Marine





Ada sesetengah tempat pergi lupa plak snap gambar. Ni jak yang sempat ok la da juga kenangan kan. Len kali kita pergi lagi.







Macam biasala tak sah kalau tak beli coklat kan kan.
Ok la sampai jumpa lagi.



Wassalam2









Terima Kasih

7 ulasan:

  1. tak pernah lgi ku sampai labuan sana

    BalasPadam
  2. tak pernah pun sampai pulau labuan. Nampak sedap je choc hershey kisses tu... ^_^

    BalasPadam
  3. Assalamulaikum Admin,

    Mohon untuk dimasukkan blog saya ke blok tuan. Blog saya:

    http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.my

    Sekiranya sudah dimasukkan harap maklumkan kat email saya: biarlembuyangjadilembu@gmail.com

    Terima kasih.

    BalasPadam
  4. sana pun ada coklat jugak yer.. bestnye dpt bercuti dgn somi..

    BalasPadam
  5. Seronoknya bercuti lya..
    Ala2 honeymoon gitu. Hee

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign