Halaman

Kurung Fishtail Permintaan Dari Pelanggan

Asha Lya | Oktober 17, 2016 | 6Komen | >
Assalamualaikum



Jangan ada yang jemu pulak ya asyik2 ternampak pasal hasil jahitan Lya jak.
Lya ni tak pandai sangat mengarang lagi2 kalau tak ada gambar.
Kini Lya suda begelar #Situkangjahit makanya lebih banyak update pasal jahitan berbanding hal2 lain. "Ok la bha tu kan" orang Sabah bilang.
Sekurangnya blog tetap masih terupdate.



Terima tempahan nak baju yang berfesyen, selagi mana yang boleh buat Lya akan cuba buat. Cust nak fesyen kurung fishtail, maka ini la hasilnya yang tak seberapa. Upah tak ada mahal mana lya minta, tak sampai 50 pun.
Cust puas hati #situkangjahit pun senang hati.







Material lycra cantik dan beralun





Cth fesyen request dari cust



Ok la pagi ni masih meneruskan misi menyiapkan tempahan.
Mudahan di murahkan rezki buat kita semua Amin.



Wassalam




Terima Kasih

6 ulasan:

  1. serius cantik..kipidap.. teruskan lagi buat design yg unik2..

    BalasPadam
  2. Cantiknya dik lya...Nasib akak belum ada kain klu tak nak buat fesyen mcm ni lah....

    BalasPadam
  3. cantiknya lya...macam teringin nak buat kurung fishtail ni

    BalasPadam
  4. canteknya lyaa..
    wah..bestnyaa

    BalasPadam
  5. Lya.. cantik sangat hasil jahitan lya. Kita x pnh jemu tgk hasil jahitan lya tau. Mcm2 fesyen. Terbaik. 👍

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign