Halaman

Sebahagian Tempahan Raya

Asha Lya | April 17, 2017 | 6Komen | >
Assalamualaikum

Alhamdulillah rezki untuk si tukang jahit. Raya ada 2 bulan lagi tapi seawal bulan Januari lagi ramai suda pelanggan tetap menghantar kain buat baju raya. Ada lagi bebarapa orang yang book belum hantar kainya. Tempahan raya memang saya suda tutup,  tahun ni Lya kurangkan sikit kuota jahitan. Nak banyakan berehat bulan puasa kali ni. 



Part 1 sebahagian kain yang suda siap di potong, ada lagi part 2 menanti. Rezki jangan di tolak kan, ni pun dah banyak yang Lya tolak sebab takut tak mampu nak siapkan. Sibuk siapkan baju orang, baju sendiri nanti tak tersiap. Itula delema si tukang jahit.



Part 1


Terima kasih sudi singgah sini

Terima Kasih

6 ulasan:

  1. Alhamdulillah rezeki
    Selamat berjuang hehe

    BalasPadam
  2. Boleh buat duit raya.....buat awal2 nanti x kalut bln posa nanti

    BalasPadam
  3. wah..bnyak nya..rezeki..alhamdulillah

    BalasPadam
  4. WAHHH... rezeki tu.. do the best semoga bertmbh rezeki yerr

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign