Halaman

Tudung Bawal Tak di Telan Zaman

Asha Lya | April 19, 2017 | 7Komen | >
Assalamualaikum



Antara jenis tudung yang mendapat tempat di hati Lya tudung bawal, selain shawl. 
Kali ni tambah lagi koleksi tudung bawal turki, sahabat Lya yang jual. Tudung bawal memang tak ditelan zaman, sentiasa mendapat tempat di hati peminat biarpun beribu jenis fesyen tudung ada di pasaran. 









Purple & terquoise jadi pilihan.
Lya suka tudung ni sebab materialnya jenis cotton, tidak panas dan mudah di bentuk dekat muka.






Banyak corak yang cantik2 
Antara pilihan yang ada, next ada stok baru lagi sampai. Nak tambah lagi ni buat pakai raya hihi.





Terima kasih sudi singgah sini.

Terima Kasih

7 ulasan:

  1. Assalamualaikum lya..
    Btl tu. Tdng bwal tak lapuk dek zaman.
    Kita pun skrng pkai bawal je. Sng. Lg2 ada ank kcik ni.

    BalasPadam
  2. Salam singgah sini dik Lya....cantiknya tudung bawal turki...

    BalasPadam
  3. Saya selalu tengok perempuan pakai tudung. Nampak cantik tapi saya tak tau tudung jenis apa.

    BalasPadam
  4. btl btl.. ju sokong. even byk shawal pun, bawal pun ju tetap ada koleksi d ruma =)

    BalasPadam
  5. akak pun sampai sekarang pakai bawal jugak
    ~ Kisahsidairy~

    BalasPadam
  6. Fae dari dulu selesa pakai bawal. Tp skrg dh berjinak2 pakai tudung jenis instant.

    BalasPadam
  7. Tudung bawal Turki senang dipakai & dibentuk 😍

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign