Halaman

Pakaian Nasyid Sedondon Kafa Tmn Bukit Permata

Asha Lya | April 13, 2016 | 12Komen | >
Assalamualaikum

Kalau sebelum ni Lya ada cerita pasal tempahan pakaian budak2 nasyid kan.
Mempersembahkan anak2 comel menggayakan pakaian nasyid yang Lya jahit.
Alhamdulillah semuanya berpuas hati, Lya pun senang hati.
Rezki pun makin bertambah.





Jubah dress n Zalya Instant Shawl design by Zalya d'Hijab
digayakan oleh adik2 comel.







Untuk nasyid budak lelaki, Lya hanya jahit samping jak.



Syukur alhamdulillah secara keseluruhan Kafa Tmn Bukit Permata dapat tempat ke 2 dari 13 buah Kafa yang ikut bertanding Nasyid Sabtu lepas.



Wassalam

Terima Kasih

12 ulasan:

  1. Comel jer budak2 tu pakai jubah...sambil tu dapatlah meluaskan lagi bisnes Lya ni

    BalasPadam
  2. Alala..cantik dan comel2 anak tu mengayakan jubah dan shawl yg asha jahit..tahniah :)

    BalasPadam
  3. cantiknya baju...
    Tahniah...:)

    BalasPadam
  4. huish... banyak jugak tu nak menjahit..

    berapa hari baru siap tu AL ?

    BalasPadam
  5. cantik2..yang pakai pulak comel2..tu semua lya jahit?/lepas ni ramai la cikgu2 dan ustazah mai tempah kat Lya..heheh

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah..Tahniah Lya...

    BalasPadam
  7. Salam singgah sini dik lya.....wahh.....cantik dan comel lah dik lya...

    BalasPadam
  8. Cantik dan comel semuanya. Moga makin bertambah rezeki Lya sekarang ni :)

    BalasPadam
  9. waa..cantik,,sedondon semua

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign