Halaman

PROMISE

Asha Lya | Mei 23, 2017 | 2Komen | >
Assalamualaikum





PROMISE – ATEEN KHALID
No. ISBN:- 978-967-0874-54-8
Jumlah muka surat:- 544
HARGA SEMENANJUNG : RM21, AHLI KN : RM17
HARGA SABAH SARAWAK: RM 24, AHLI KN : RM20
Sinopsis:-
Ketika berada dalam keadaan terdesak, muncul seorang lelaki secara tiba-tiba lalu menghulurkan bantuan kepada Hanina Luthfia. Tanpa mengetahui nama lelaki itu, hanya senyumannya saja yang menjadi memori. Dia bertemu dengan lelaki itu lagi. Malah lebih mengejutkan, lelaki itu sebenarnya mempunyai kembar!
Wajah memang memang saling tak tumpah tapi, perangai bagaikan langit dan bumi. Wafiy Sadiq… pemilik senyuman itu. Lemah lembut dalam berbicara. Manakala si adik… Siddiq Wildan, bikin menyampah saja!
Hati Hanina kemudiannya huru-hara setelah bertemu dengan si kembar tersebut. Si abang yang melayannya dengan baik, manakala si adik yang sering memunculkan diri di tempat kerja Hanina dan sering menyakiti hatinya.
Kerana satu kejadian, perasaan Hanina mula berantakan. Ada rahsia yang dipegang oleh Wafiy selama ini. Ada rahsia yang Siddiq perlu lindungi. Ada janji yang perlu ditunaikan.
“Tak perlu berjanji… sebab kalau awak tak tunaikan, itu menyakitkan. Tau tak?”
“Saya akan buktikan pada awak.”
Untuk mengetahui kisah selanjutnya, dapatkan PROMISE secara online dengan kami. Harga Super Duper Jimat untuk Kombo Jun hanya boleh didapati dengan pembelian online bersama KN.

http://www.kakinovel.my

Terima Kasih

2 ulasan:

  1. Dulu zaman remaja mmg minat membaca .. skg ni dah jd mak2 mmg suka juga tp masa tak ada. Ada beberapa buku yg suda beli tp blum sempat lg kmia baca 😅

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign