Halaman

Hasil Kebun - Kacang Botor

Asha Lya | September 20, 2015 | 15Komen | >
Assalamualaikum


Selamat berhujung minggu. Selamat bekerja bagi yang bekerja ari ni. Jangan bad mood. Lya macam biasala hujung minggu ni bersihkan luar dalam rumah. 



Lawat kebun di tepi umah. Kacang botor yang mak mentua tanam dah menampakkan hasilnya. 






Inila dia kacang botor @ sayur bintang2
Sedap di buat ulam cicah dengan belacan. Ini sayur yang masih muda. Ada juga rezki kan alhamdulillah. Kalau beli kat pasar mawnya seikat 2 hinggit huhu. Ok bye



Wassalam

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. Best la x kerja :-) Mimi ni dh bad mood rsanya sbb mingu pn kerja.ahaha

    BalasPadam
  2. Kacang belimbing rupanya..kiki..

    BalasPadam
  3. suka ulam kacang ni.mak pun suka tanam..goreng pon sedap.heee..

    BalasPadam
  4. fae tak berapa pandai mkn kcg botor ne

    BalasPadam
  5. tempat sis JM call is kacang botol...mmg sedap buat ulam..mkn mcm tu je tanpa rebus

    BalasPadam
  6. seronoknya ada kawasan yang boleh bercucuk tanam dekat rumah kan

    BalasPadam
  7. antara ulaman yg best.. Tapi rasanya dah ama xmakan..

    BalasPadam
  8. Akak suka sayur ni...suka hiris tipis2 dan goreng dengan telur...sedap...hihi

    BalasPadam
  9. sedap tu buat ulam.. tak sia-sia berbudi pada tanah.. lumayan hasilnya..

    BalasPadam
  10. miza minat kacang botol cicah sambal!sedappp
    tapi miza beli kat pasar malam jela...hehehe

    BalasPadam
  11. kalau cicah dengan budu ...sedap ni...

    BalasPadam
  12. bestnye dpt hasil..
    seronok kan...

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign