Halaman

Kurang Sihat

Asha Lya | Mac 22, 2016 | 14Komen | >
Assalamualaikum



Terasa macam dah lama tak berblog padahal ada je on9
cuma kekadang mood malas tu di ikutkan sangat huhu.
Beberapa hari ni Lya agak kurang sihat. Kisahnya pagi Isnin tu Lya bangun Subuh macam biasa pukul 5am macam tu, tanpa di duga tiba2 Lya jatuh pengsan depan pintu nak keluar bilik. Tu pun Mak Lya yang nampak kita jatuh tanpa sedarkan diri. Yang Lya rasa perut rasa sakit2.



Pagi tu husband bawa gi klinik, klinik pertama Doktor cek tekanan darah, jantung semua ok.
Tapi ada plak dia kata kita salah makan di sebabkan Lya kata ada rasa sakit di bahagian perut. Husband Lya tak puas hati dengan penerangan doktor tu, so husband terus bawa Lya pergi klinik panel di KK. Bila d scan kat perut, Doktor tu bagi penerangan katanya ada seketul dua batu karang kat bahagian pundi kencing. Alhamdulillah boleh di ubati sebab masih terlalu kecil. Jika sakit berlarutan kena datang sekali lagi untuk cek. Mungkin kesan suka sangat tahan kencing itula terjadinya batu karang. Sangkaan Lya ada cyst, syukur la tak ada. Minta2 di jauhkan la.






Antara ubat-ubatan yang wajib di telan


Dugaan kecil yang ku terima, redha dengan ketentuanNya.
Sesungguhnya sakit tu penghapus dosa.
Doakan kita cepat sembuh.



Wassalam

Terima Kasih

14 ulasan:

  1. semoga Lya semakin sihat..INGAT!!,..Jgn sesekali tahan kecing yer..

    BalasPadam
  2. semoga Lya cepat sembuh..Aamiiin!

    BalasPadam
  3. Get well soon kawan. Jgn tahan bile nk PU lepas ni..Bahaya..

    BalasPadam
  4. Musim org demam skrg ni..maybe cuaca kot..anyway gws

    BalasPadam
  5. semoga cepat sembuh ya ^^y

    BalasPadam
  6. get well soon Lya.makan ubat saja ke untuk buang batu kecil tu?

    BalasPadam
  7. jaga kesihatan ye lya..semoga cepat sembuh

    BalasPadam
  8. Moga cepat sembuh ya asha..jga kesihatan tau lebih2 lagi musim panas skang ni.

    BalasPadam
  9. Ya rabbie...cepat sembuh dik lya

    BalasPadam
  10. semoga cepat sembuh lya, timm pulak kna symptom strok haba..huhuk..

    BalasPadam
  11. banyaknye ubat. semoga cepat sembuh ye.. nk ikhtiar dengan supplement pun boleh. cari saya ye lau nk tau. :)

    BalasPadam
  12. mkn ubt ikut aturan lya..mudahan batu tu akn hncur sndri..in shaa Allah

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign