Halaman

Pindah Semula Ke Kuartes

Asha Lya | Mei 25, 2016 | 15Komen | >
Assalamualaikum

Setelah sekian lama tinggal menyewa di luar  (6 bulan jak pun hhahaha) akhirnya siap juga kuartes SESB di renovate.
Selori juga angkat barang2 umah kelmarin petang. Syukur semuanya di permudahkan.
Penat jangan cakapla kalau bab pindah randah ni. 

Okla keadaan kuartes semua serba baru, pintu tingkap suda di pasang grill, tingkap sliding siap ada jaring, lantai suda di mozek, singki dapur tandas lampu kipas cat pun serba baru. 
Alhamdulillah la semua dalam keadaan baik. 

Barang belum siap disusun sepenuhnya

Lambakan barang plus longgokkan kain2

Ok la penat kita rehat dulu.

Wassalam

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. masuk rumah baru syok tu nak deco deco ..hehe



    JOM JOIN GIVEAWAY MG :)
    http://melangkaugarisan.blogspot.my/2016/05/giveaway-comeback-cashmoney-by-mg.html

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah permandangan pun cantik kehijauan dari tingkap tu..

    BalasPadam
  3. letih sangat-sanagt kalau pindah rumah..mohon bertabah kak..hehe

    BalasPadam
  4. ambik masa tu nak mengemas..kalau ada yang bantu elok juga..:)

    BalasPadam
  5. syukur alhamdulillah. tak perlu nak menyewa lagi kan lya. but, kalau boleh...cari rumah dari awal :)

    BalasPadam
  6. adeh..penatnya nak mengemas...slow² ye lya

    BalasPadam
  7. http://kasutkaca15.blogspot.my/2016/05/tudung-raya-dari-kasutkaca15.html

    BalasPadam
  8. Bab pindah rumah ni mmg penat.
    Slow2 la kemas, lama2 siap juga..
    Chayok..

    BalasPadam
  9. Salam singgah dik lya....wahh...pindah dah....

    BalasPadam
  10. Selamat berkemas-kemas dik.....

    BalasPadam
  11. wah..bestnya msk quarters baru..:)

    BalasPadam
  12. berpeluh2 tu nak mengemas semua tu.. anyway.. raya tahun ni kuarters berwajah barulah selepas renovation.

    BalasPadam
  13. memang penat bila pindah..seminggu pun tak siap kemas rumah..tambah lya menjahit lg..

    BalasPadam
  14. Selamat mengemas, Lya. Buat slow-slow ye :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign