Halaman

Homemade KimchibyKakLo

Asha Lya | Februari 21, 2017 | 8Komen | >
Assalamualaikum



Buat pertama kalinya tekak saya dapat terima kimchi. Kalau sebelum ni memang tak suka makan, sebab baunya tu tak tahan. Tapi berlainan dengan kimchi kaklo yang saya beli ni memang menepati citarasa. Paling saya suka perisa sweet & spicy, memang sedap. Bagi tekak saya la, tekak orang lain tak tahu la pulak. 
Lagipun produk ni di jamin halal, perkhidmatannya pun baik dan cepat.






Dua perisa saya beli sweet & spicy dan mild. Ada lagi satu perisa hot & spicy, yang tu memang saya tak tahan makan pedas yang amat. Harga sepeket Rm8, yang dalam botol Rm16.







Saya makan bersama bubur ayam, kadang tu saya makan denfan nasi dengan ayam goreng.







Kalau ada yang herminat bolehla follow ig kimchibyKaklo


Saya tak pandai nak tulis review pangjang lebar hihi, senang2 pi la jengguk.



Wassalam

Terima Kasih

8 ulasan:

  1. dah makan kimchi ni..mmg sedap, beli yg hot & spicy dgan mild..hot & spicy mmg pedas sgat..tapi sedap bila buat nasi goreng..hehe

    BalasPadam
  2. wah..dah merasa ea kimchi..nak beli takut tak termakan...

    BalasPadam
  3. xpena mkn kimchi lagi.. sambal ka ?

    BalasPadam
  4. suka sangat ngn kimchi.. kalau nk beli kat aeon risau tak halal. Oke sgt kalau dah jupe yg halal nie

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign