Halaman

TAK PERNAH MENYERAH

Asha Lya | Februari 01, 2017 | 2Komen | >
Asalamualaikum
TAK PERNAH MENYERAH – RINA FARIZQ
No. ISBN:- 978-967-0874-44-9
Jumlah muka surat:- 536
HARGA SEMENANJUNG : RM21, AHLI KN : RM17
HARGA SABAH SARAWAK : RM24, AHLI KN : RM20
Sinopsis:-
Rizq Hakim terkejut bila seseorang muncul di depan pintu dan mengaku, I’m your wife! Bila dia kahwin? Betul ke perempuan yang bergaya ala grunge itu isterinya? Kenapa tak ada seorang pun beritahunya mengenai hal ini? Siapa sebenarnya perempuan yang bernama Hannah Rania itu?
Jean rabak di lutut dan sneakers, memang padan benar dengan perempuan yang mencabar itu! Tapi bila Hannah cuba mengenakan stiletto, pandangannya mula berubah. Jean rabak dan stiletto, sepadan!
Grunge girl and stiletto, perfect!”
Tapi, apa yang telah berlaku bila Hannah tiba-tiba saja hilang dari pandangannya dan semua orang kata, Hannah telah mati? Macam mana Hannah boleh mati sedangkan dia merasakan yang Hannah benar-benar wujud dan ada bersamanya selama dua hari semasa dia berada di Pulau Rawa? Takkan dia berkhayal? Berhalusinasi? Apa kaitan retrograde amnesia yang dialaminya itu dengan kematian Hannah? Dia mula merasakan ada sesuatu yang tak kena! Dia tak pernah menyerah, apatah lagi nak berputus asa mencari jawapan sama macam waktu dia mahukan Hannah dulu.
I want you, Hannah. No secrets. No Lies. No games. I just want… you!”
“Putus asa, bukan caranya!”

Terima Kasih

2 ulasan:

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign