Halaman

Medic Serum & Bio Active Serum : Lovely February Giveaway

Asha Lya | Februari 07, 2017 | 3Komen | >



Apabila mengalami masalah kulit, adalah digalakkan untuk menggunakan SERUM kerana serum mudah menyerap ke dalam kulit berbanding jika kita menggunakan losyen dan bedak. Oleh yang demikian, RenoSkin memperkenalkan dua serum khas untuk masalah kulit seperti eczema mahupun   
*****************************************************************
MEDIC SERUM 
*****************************************************************
Masalah kulit sensitif, eczema, psoriasis, gatal-gatal, luka kecil, kudis dan banyak lagi boleh membawa kepada pelbagai masalah. Apa yang lebih teruk jika ia tidak dirawat segera akan merebak ke segenap tubuh badan. Bayangkan jika bayi yang mempunyai ekzema tentu sahaja tidur mereka tidak akan lena, sebagai orang tua mesti masalah ini mengusarkan kita. Namun, Medic Serum sedia membantu dalam permasalahan ini. Malah, sebotol Medic Serum bukan boleh digunakan oleh bayi tapi ia boleh digunakan oleh seisi keluarga. 

Menarik mengenai Medic Serum, tentu sahaja ianya satu serum yang BEBAS TOKSIK malahan ianya mengunakan 100% bahan semulajadi iaitu ia terhasil daripada ekstrak minyak kastor, minyak kelapa dara, herba rosemary dan ianya kaya dengan vitamins.



Nampak tak dalam gambar di atas, pelbagai kegunaan Medic Serum!!!. Amat berbaloi untuk seisi rumah dan tak salah untuk membeli kerana harganya amat berpatutan di samping keberkesanan penggunaan sudah terbukti dengan pelbagai testimoni pelanggan.


*****************************************************************
BIO ACTIVE SERUM
*****************************************************************

Bagi masalah kulit dibahagian muka, kita boleh je gunakan Medic Serum tapi kalau nak lebih berkesan, adalah lebih baik gunakan Bio Active terutamanya pada waktu malam sebelum kita tidur. Banyak kegunaan Bio Active Serum antaranya ialah sebagai anti-penuaan, base make-up, memperbaiki tisu kulit yang rosak, melembabkan kulit muka dan macam-macam lagi sehingga muka akan tampak lebih halus, bebas jerawat & lebih cerah. Apa yang menarik tentang Bio Active, tentu sahaja BEBAS BAHAN KIMIA kerana bahan semulajadi digunakan antaranya ialah Autralian Tea Tree, Rosa Canina & Virgin Coconut Oil.



HARGA bagi kedua-dua SERUM ini amat berpatutan kerana setiap serum keluaran RenoSkin mampu bertahan sehingga enam bulan. Apatah lagi jika ianya sesuai digunakan oleh seisi keluarga.
Ohya, lagi menarik...kalau korang join Medic Serum & Bio Active Serum : Lovely February Giveaway oleh Blogger Eca Dwinky Asha, korang akan mendapat hadiah istimewa berupa diskaun bagi setiap pembelian....So, jom sertai Medic Serum & Bio Active Serum : Lovely February Giveaway sekarang.










Terima Kasih

3 ulasan:

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign