Halaman

Blog Menyepi Seperti Tuannya

Asha Lya | Mei 08, 2015 | 9Komen | >
Assalamualaikum




Hampir seminggu Lya tak jenguk blog
apatah bw. Maaf ya mana2 blogger yang sudi menyinggah ke blog Lya, Bukan Lya sombong ya, Lya kurang sihat dah seminggu.
Tak boleh nak tengok screen hf lelama2 sangat. Kepala terus berpusing2.
Badan pun lemah.






Ubat dari klinik
Nak tak nak, kena makan juga.
Tapi sekarang stop dulu makan.
Eiii tak suka ubat. Alhamdulillah sekarang dah ok sikit cuma pening kepala masih pening2. Sabar la dugaan kecil.




Wassalam

Terima Kasih

9 ulasan:

  1. Semoga cepat sembuh Lya.......

    BalasPadam
  2. get well soon lya..ehemm..ada isi ke...?

    BalasPadam
  3. semoga cepat sembuh ye lya!
    arap ade berita gembira disebalik xsihat tu.. hehe

    BalasPadam
  4. Semoga cepat sembuh dan pulih seperti sediakala... aamiin.

    BalasPadam
  5. dah sihat x lya
    jaga kesihatan tau

    BalasPadam
  6. Blog akak pun sepi mcm tuannya....hihi...apa2 pun semoga segala dugaan di hadapi dgn sabar...

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign