Halaman

Sehelai Seluar Slack

Asha Lya | Mei 28, 2015 | 11Komen | >
Assalamualaikum




Bukan mudah plak nak menghasilkan
sehelai seluar slack
yang berkocek sembunyi dan berzip. Lagi mudah nak membuat skirt tak la serumit buat seluar slack.
Sebelum ni Lya x pernah terfikir nak 
buat seluar sendiri. Berkat tunjuk ajar dari cikgu akhirnya Lya berjaya
membuat sehelai seluar berpandukan step2nya.








Ada sebijik yang macam jual kat kedai tu tak...ngeh ngeh
Lepas ni da boleh buat seluar untuk suami plak hhehe.
Ok bye...




Wassalam

Terima Kasih

11 ulasan:

  1. wah bestnye...kalau lah sy ni surirumah, mmg dh join dh kelas menjahit yg fulltime tu..ni kena curi2 masa, jarak2..lama2 nanti lupe dh step2 nye huhu

    BalasPadam
  2. lepas ni lya boleh buat tutorial..hehe

    BalasPadam
  3. Ilmu yg bermanfaat dan berguna.. tahniah Lya.. :)

    BalasPadam
  4. Wahhhhhhh... comelnya.. Memang macam seluar yang jual kedai nampaknya.. Seronoknya kalau pandai jahit sendiri. boleh adjust2 nak yang macamane kan..

    tahniah..tahniah... berkat usaha dan tunjuk ajar mentornya

    BalasPadam
  5. wah dah pandai, pasni senanglah beli kain buat je sendiri kat rumah. macam arwah mak dulu banyak jahit baju/seluar utk anak2 dia. so memang jarang sangat beli baju dedulu. =D

    BalasPadam
  6. wahh..terbaiklah..jimat kos...

    BalasPadam
  7. untungla dpt buat sendiri.. jimat duit.. hihikk

    BalasPadam
  8. Uhhhh. Saya pernah sekali buat slack. Susah woooooo...... Dah lupa dah cara jahit slackkk. Wuwuwuw

    BalasPadam
  9. Waaaa.. Gud job lya.. Cekap.

    BalasPadam
  10. kalau bab ni mmg tak pernah terpikir ponnak jahit
    sbb tau mmg rumit kerja nya
    surrender awal2

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign