Halaman

Geng Jahitan

Asha Lya | Mei 14, 2015 | 18Komen | >
Assalamualaikum




Pejam celik rupanya tinggal sebulan
lagi Lya berkursus di Giatmara Kinabatangan. Last klas bulan Jun sebelum Raya. Alhamdulillah sepanjang Lya berkursus di sini. Sedikit sebanyak dapat timba ilmu jahitan yang boleh di praktikkan.




Ini Geng Jahitan Lya. Yang tengah tu pangkat kakak. Yang lain pangkat adik2. Hope semua berjaya lepas ni. Insyallah.



Wassalam


Terima Kasih

18 ulasan:

  1. seronok belajar apa yang kita minat

    BalasPadam
  2. tengok banyak dah lya hasilkan jahitan sendiri...itu lebih baik kan..sempat la buat baju raya nanti

    BalasPadam
  3. lepas nie boleh buka kedai jahitan la Lya.. tahniah..

    BalasPadam
  4. bestnye lya..sy ni ada jugak niat tp xblh nak fulltime amik kursus ni huhu..

    BalasPadam
  5. nanti semua dah pandai jahit boleh ramai2 bukak butik..buka besar2 promisi kaw2..kompem kalah pereka terkenal nun..hehehe

    BalasPadam
  6. pasni boleh hantar baju? hehe

    BalasPadam
  7. Wahh.. semoga terus sukses semua.. :)

    BalasPadam
  8. Semoga berjaya.bidang jahitan ni boleh bt duit kalo betul2 usaha

    BalasPadam
  9. Syoknya blh bljr mjahit..Semoga berjaya..

    BalasPadam
  10. bestnye la lya
    ayu mmg tak la nak belajar lame2 cmni da

    BalasPadam
  11. bestnye ade geng dh!

    nt boleh jahit baju raya sndiri la kan..

    BalasPadam
  12. Wah bestnyer ada geng menjahit Lya..Akak takde geng menjahit la sorang2 huhu

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah dik lya...tak sedar kn tak lama lgi tamat dah krusus menjahit lya....

    BalasPadam
  14. seronok belajar menjahit sebenarnya...itu skill yg x boleh di warisi

    BalasPadam
  15. bestnya kalau dapat join kelas menjahit.. hari tu ada Tanya giatmara kat Terengganu. dorang hanya amik yang fulltime.. sedih

    BalasPadam
  16. Bestlaaa ada geng jahitan. Hehehehhe Good luck all :D

    BalasPadam
  17. Bestnya adq geng jait. Hihi

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign