Halaman

Musim Mangga

Asha Lya | Mei 10, 2015 | 11Komen | >
Assalamualaikum




Salam Subuh..awal pagi on9 lepas Subuh. Line intrnet laju ja kalau waktu2 macam ni.
Sekarang ni sana sini musim mangga kan. Tempat korang macam mana.
Kuarters Lya ni x da pokok mangga so nak makan sangat beli ja la.








Buat sambal penambat selera makan.
Sakit2, lidah x lalu nak telan makanan lain. Telan nasi cicah dengan sambal mangga ja. Alhamdulillah setakat ni kesihatan Lya dah beransur pulih.





Wassalam

Terima Kasih

11 ulasan:

  1. blkg kuarters saye ade pokok mangga..
    best!

    BalasPadam
  2. mangga masak manis pun akak suka..kerabu mangga pun suka..
    eh apa yang tak suka..
    semoga lya cepat sembuh ye

    BalasPadam
  3. Saya mmg peminat mangga.. klu buat kerabu mangga cuma tak tahan yg pedas sgt je.. :D

    BalasPadam
  4. Dh lma xmkan mngga. Msa prgnt pun xde ngidam mngga.. Hee

    BalasPadam
  5. Dh lma xmkan mngga. Msa prgnt pun xde ngidam mngga.. Hee

    BalasPadam
  6. mase mula2 preggy je rasa teringin nak makan,lepas tudah takde dah

    BalasPadam
  7. kalau kt kelantan panggil sambal pauh.. mmg sedap..

    BalasPadam
  8. fav ayu ni...
    kalau berkenaan dgn pelam ke mangga ke mmg terbaik
    nak2 kalau dpt kerabu mangga
    makan dgn budu pon sedap gak

    BalasPadam
  9. Sedapnya tgk mangga muda..huhu

    BalasPadam
  10. Tempat akak pun hri tu musim mangga juga...sampai skrg pun mangga masi bnyak lagi kat pokok....

    BalasPadam
  11. ehh..mkn benda masam ni..ada 'ehem2' ke jika ye alhamdulillah

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign