Halaman

Berdurian Pulak

Asha Lya | Ogos 01, 2015 | 12Komen | >
Assalamualaikum


Selamat berhujung minggu semua.
Bila tiba musim durian la yang paling Lya tunggu2. My feveret buah..raja segala buah. Nyum nyumm, makan seberapa banyak pun x kisah..wahhh.
Memang hantu durian.





Kalau kat kg Lya dapat makan puas2.
Lya suka buat bubur kacang.
Lepas ni nak try buat crepe durian pulak la hihi. 



Wassalam

Terima Kasih

12 ulasan:

  1. my fav jgk ni.. nak2 perkena pengat durian... :)

    BalasPadam
  2. husna makan durian je kak, yg lain mcm bubur, tempoyak semua tu tak reti.. :D

    BalasPadam
  3. salam singgah pgi dik lya...sedapnya durian....nak dtg rumh dik lya ni mkn durian...hihi

    BalasPadam
  4. saye xsuke duyan.. xleh makan duyan.. huhuuuu

    BalasPadam
  5. utglah . kat kampung CM tak musim durian lah ... huhuhuuu

    BalasPadam
  6. suka2, kalau x abis, boleh dijadikan tempoyak..

    BalasPadam
  7. samala kitee hantu durian ! :D

    BalasPadam
  8. Klau x prgnt xpe lya mkn durian bnyk. Klau prgnt, bfeed bby bhya. Pnas.

    BalasPadam
  9. kita boleh geng..sis JM pun suka sgt durian

    BalasPadam
  10. masa raya ritu sempat la makan durian dusun kampung
    lain rasanya degn yang beli kat kedai
    dapat makan yang baru jatuh pokok

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign