Halaman

Brkunjung Ke rumah Sahabat Blogger Anugerah Terindah

Asha Lya | Ogos 06, 2015 | 10Komen | >
Assalamualaikum

Cerita Ahad yang lepas, Lya dan suami pergi berkunjung ke rumah akak Diana pemilik blog Anugerah Terindah. Sebenarnya dah lama teringin nak bertemu asyik tak berkesempatan ja.
Memandangkan masih dalam suasana hari raya meh la kita pergi ziaran-menziarahi. 

Lya pinjam header akak hhehe



Terima kasih banyak buat akak Diana
sudi terima kunjungan dari kami.
Di jamu pulak dengan hidangan yang enak2..memang sedap masakan akak hhehe.






Terima kasih juga buah tangan dari akak. Sedapla keropok cheese ni. 
Akak pun sudi2 la pulak datang ke rumah Lya hhehe. Sapa2 nak datang tu mehla, di alu2 kan :)



Wassalam

Terima Kasih

10 ulasan:

  1. Ziarah menziarahi dapat mengukuhkan lagi persahabatan. Alhamdulillah. teruskan.

    Jemput ke blog saya : http://www.nasznadzeri.com

    BalasPadam
  2. Salam singgah sini dik lya....terima kasih dik lya sudi datang rumah akak....ada masa datanglah lagi yer...

    Terlalu bnyak bercerita sampai kita lupa nak bergambar kan dik lya....hihi

    BalasPadam
  3. wawa singgah sini..")

    wawa buat segmen tau, jemput join..:)

    BalasPadam
  4. rumah akak Diana yang ni bila pulak nak mai??heheh

    BalasPadam
  5. bestnya dapat jumpa rakan blogger, bila lah kita dpt jumpa ni..

    BalasPadam
  6. best la kak lya dpt bertemu sahabat blogger.. :)

    BalasPadam
  7. kalau dekat lama lama pegi ni perlu cari tiket flight..so mimpi je lah

    BalasPadam
  8. wah kunjung mengunjung kan
    bestnye la hai
    ade gak bace kat entry kak diana tu
    hehehe

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign