Halaman

Proses Pembersihan Peti Sejuk

Asha Lya | Ogos 13, 2015 | 11Komen | >
Assalamualaikum



Hii morning semuaa..
Kalau rajin tiap2 minggu Lya akan bersihkan peti sejuk yang comel nie. 
Tapi bila datang penyakit M maka 2 minggu sekali la baru Lya sental segala ais yang menebal bak gunung everest tu. Cepat betul aisnya berketul2.






Sebelum di sental. 






Selepas di sental segala ais dan kotoran, baru lega. Peti sejuk Lya ni comel2 ja, semua barang kat umah ni memang semua comel2. Yla tinggal kuartes, kalau nak pindah nanti senang nak angkut segala bagai. Kalau besar gedabak hahh macam mana tue hihihi...



Wassalam


Terima Kasih

11 ulasan:

  1. Salam singgah pagi dik lya...wahh...rajinnya dik lya...akak kadang ada masa baru dapat bersihkan itupun kalau datang tu kerajinan...hihi

    BalasPadam
  2. rajinnya :-)

    BalasPadam
  3. klo 1 pintu mmg cpt tebal ais nye hehe

    BalasPadam
  4. kalau peti ais jenis cepat tebal aisnya, memang kena la selalu kemaskan dan clearkan...
    kalau tak , nak menyimpan di ruang tu pun takde space

    BalasPadam
  5. Rajin Lya, sama macam di rumah ni ais dia cepat tebal..

    BalasPadam
  6. Peti ais umah Fida tak penah jadi mcm ni lagi...lagipun jarang buat ais batu..sebab tak pernah bancuh air ais..cuma bulan puasa je..

    BalasPadam
  7. kena slalu bersih..klo tak bau busuk n berketul ais kt ats tu

    BalasPadam
  8. lama dah tak cuci peti ais macam nie
    skg punye peti dah tak mcm ni dah kan
    sonok dulu main dgn ais

    BalasPadam
  9. peti ais mcm kwn saye pnye.. comel je.. ihiks

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign