Halaman

Sambal Bawang Putih

Asha Lya | Ogos 16, 2015 | 11Komen | >
Assalamualaikum



Selamat petang semua. Sambal kegemaran husband Lya, sambal bawang putih. Jadi feveretnya suda. 
Memang sedap buat cicah ayam goreng, ikan goreng or mee goreng. 



Tapi tak semua orang suka makan bawang putih kan. Yela bawnya tu kan kan buat tak tahan. Memula tu Lya tak suka juga tapi lelama rasa sedap plak sebab ada Lya letak air limau kasturi memang sedap lagi2 kalau makan dengan mee goreng. 





Sambal bawang putih buat cicah pegedil..ermm dapnya 



Di akui bawang putih banyak khasiatnya. Antaranya merendahkan paras kolestrol dalam badan. Kan elok tu hhehe. Ok la da...




Wassalam


Terima Kasih

11 ulasan:

  1. Wah..tengok mcm menggiurkan. Ada resepi tak?.

    BalasPadam
  2. salam singgah sini dik Lya..sedapnya sambal bawang putih..akak suka mkn sambal bawang putih ini..

    BalasPadam
  3. salam singgah sini followers #1019..bawang puteh mmg ramai tak tahan bau kan..hehe..tp sambal nie nmpk mcm menarik la :)

    BalasPadam
  4. resepi sambal... maaf betul2 xtau ni... kot la try nnti berkenan..bolehh buat utk jamu mak mentua =,=

    BalasPadam
  5. hehe dik an suka makan bawang putih ni...sedap :)

    BalasPadam
  6. resepi Lya.. Fiza pun dulu tak suke bawang putih tp bwg putih mmg banyak khasiatnya...

    BalasPadam
  7. Memang bawang putih antara bawang yg banyak guna dalam masakan... Tak lengkap rasanya masak tak letak bawang putih kan.

    BalasPadam
  8. 1st time dengar pasal sambal bawang putih

    BalasPadam
  9. fevret ni ,kalau makan nasi mesti buat sambal bawang putih buat pembuka selera hehe

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign