Halaman

Buah Langsat

Asha Lya | Oktober 15, 2015 | 10Komen | >
Assalamualaikum

Kat sini musim buah dah semakin di penghujung. Antaranya buah durian, rambutan, cempedak, bambangan, manggis dan yang kini langsat.





Feveret buah 



Sekilo 2 hinggit. Lya rembatla beli 2 kilo sekali. Buah langsat ni macam bepenunggu, makin di kunyah makin sedap. Selagi tak habis selagi itula tangan laju mengopek hhaha. Sib baik langsat ni manis, duku pun lya suka juga kembar langsat kan kan. 



Wassalam

Terima Kasih

10 ulasan:

  1. Musim kan sekarang ni....nampak kat tepi2 jalan tu banyak je orang jual...SA lagi prefer dokong...

    BalasPadam
  2. akak lebih suka buah dokong lagi.. =D

    BalasPadam
  3. Salam singgah petang dik lya...wahh....buah langsat...masih ada tak...nak datang pegi rumah dik lya la ni petang...hihi

    BalasPadam
  4. Makan sambil tengok tv...x leh berhenti..hehehe #follow

    BalasPadam
  5. Lama kot tak makan buah langsat..jarang dah tengok kat rumah orang pokok ni

    BalasPadam
  6. Tahun ni tak merasa langsat...

    BalasPadam
  7. Kak aiza bukan pengfemar buah langsat, dokong, duku.. Tapi nampak sedap bila tengok orang makan..

    BalasPadam
  8. Lya..Bambangan tu buah apa yer?
    Tak pernah dgr g..

    BalasPadam
  9. sedapnye...
    ritu makcik bawak datang umah

    BalasPadam
  10. Tak berapa minat dgn lngsat. Xtahu la knpa.

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign