Halaman

Fridge Magnet Untuk Mesin Jahit Ku

Asha Lya | Oktober 02, 2015 | 11Komen | >
Assalamualaikum



Selamat berhari Jumaat kawan2. Kat cne angin hujan kuat yang amat. Berseorangan di rumah, beranikan diri jak la. 



Kisah pasal mesin ku, kreatif tak. Tercari2 juga magnet untuk bagi ukuran dekat tapak mesin supaya jahitan 1/2" tepat barula nampak kemas. Sebelum ni bukan tak kemas, kemas juga cuma kurang puas hati hhaha.







Terjumpa fridge magnet kat peti ais ngam2 ja bentuknya letak kat mesin. Tu ukuran basi Jahitan 1/2" ngam2. Tengok plak jahitan tu cantikkan lurus ja. Nak juga cari benda alah tu tapi tak taw pulak namanya. Memang nak beli juga. Kuat angin owww, ok bye.



Wassalam

Terima Kasih

11 ulasan:

  1. tak payah beli la..guna je magnet tu..heheheh

    BalasPadam
  2. oh, memang kena guna magnet ek?
    kalau nak bagi jahitan selari je?

    BalasPadam
  3. ezy xpham pasal ilmu jahitan ni..
    tp ok la fridge magnet berfungsi di situ.. hihi

    BalasPadam
  4. salam singgah sini dik lya....memang kemas lah dik lya.....

    BalasPadam
  5. buka seni menjahit.. hiihhiih.. slalunya klu time sek ada projek jahit, mak tolong jahitkn
    Jom singgah blog : Nurfuzie.com
    Jom jadi salah seorang peserta: Give Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
    dan Tawaran Iklan Di Blog Cik EN serendah RM10

    BalasPadam
  6. kreatif Lya, terus kemas jahitan ^^

    BalasPadam
  7. Hehehe bagus laaa lya..manfaatkan mana yg ada hehe comel

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign