Halaman

Driving Lesen Ku

Asha Lya | September 20, 2013 | 7Komen | >
Assalamualaikum & Apa Khabar

Mungkin agak ketinggalan zaman sy nie, baru nak ambik driving lesen
padahal orang lain sudah miliki lesen pun haha...
Masalahnya bukan tak maw ambik, tapi sy " TAKUT "

Ya memang takut bawa kenderaan bermotor nie, 
setakat nie sy boleh dikategorikan masih dalam proses pembelajaran
bawa kereta tapi kereta manual la.

Bulan yang lepas Khidmat Memandu Kota Kinabalu da buat promosi
lesen dengan harga RM750.00 ja.Apa lagi terus daftarla hehe.Nie promosi sempena
merdeka.Kita daftar ja dulu tapi ambiknya tengah fikir-fikir lagi nie.
May b start bulan depan kot hahaha.Dasar penakut kan ;)

Nie lah tempat Lya ambik tu 

Sebelum nie pernah dengar cerita kat cne la d kk.Ada sebuah kereta 
yang baru test JPJ lesen P pun boleh kena langgar.Jahat betul orang yang langgar
tu taw.Padahal pemandu sedang belajar pun boleh jadi mangsa.Apa cer kan...

Harap-harap diberi kekuatan la untuk pi kelas driving  nie huahuahua..
Wassalam

Terima Kasih

7 ulasan:

  1. MG pun belum buat
    takut! haha
    tp murh sgt tu
    elok la buat
    sng ..xdela kena saman or sng nk bergerak nnti :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe time nie offer merdeka
      itula takut nie kena langgar
      selalu fkr negatif kan :)

      Padam
  2. Kuatkan semangat Asha...yakin boleh...best kalau dah ada lesen nanti boleh ronda2..he he..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yka kak ina...itula jeles nie orang lain ada lesen ;)

      Padam
  3. T_T ..saya pon xde lesen lg..hehe..tkot lee nak bawak.. :D
    btw..good luck ye asha..buat elok2..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah hehe..first time ni :) tq wanie

      Padam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign