Halaman

Bila Seminggu Tak Petik Sayur

Asha Lya | November 09, 2015 | 13Komen | >
Assalamualaikum



Beberapa hari ni Lya memang agak sibuk. Blog tak terupdate, bw tak menyempat. Ada banyak hal yang perlu di settlekan. Seminggu di kg ikut husband kursus.






Nie sayur yang baru di petik. Bila seminggu tak petik ginila banyaknya dapat setengah bakul. Alhamdulillah rezki sayur2an banyak subur.



Wassalam

Terima Kasih

13 ulasan:

  1. syukur alhamdulillah. berbudi pada tanah kan lya :) hasilnya, mcm tu la :D

    BalasPadam
  2. seronok..SA semalam balik kampung....best giler petik sayur..siap boleh panjangkan sedekah ke rumah jiran lagi...

    BalasPadam
  3. sedap kacang botol, sy suka goreng buat pedas sikit, tumbuk cili padi..

    BalasPadam
  4. boleh buat jual tu..lya...sedap ni kalau cicah dengan sambal belacan

    BalasPadam
  5. wahhh seronoknya... fresh lagi tu...

    BalasPadam
  6. Salam singgah sini dik lya...wahh...bnyknya sayur tu nak sikit...boleh...hihi

    BalasPadam
  7. bestnyaaa >< kacang botol sedapp

    BalasPadam
  8. semuanya nampak segar.. sedap dibuat ulam.. ;)

    BalasPadam
  9. Best tu buat ulam sambal belacan..:D

    BalasPadam
  10. Kacang belimbing nie...ulam ranggup je nie.....fresh dari ladang

    BalasPadam
  11. Bru nk start bercucuk tanam mna yng blh..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign