Halaman

Blaus Kembang

Asha Lya | November 20, 2015 | 12Komen | >
Assalamualaikum

Salam Jumaat semua. Pagi2 suda update pasal jahitan kan. Dah ini jak modal cerita ada hari ni. Sekurangnya tak la blog kesepian kan. Semenjak dua tiga menjak ni Lya suka buat blaus. Ala untuk pakai sendiri, ikut suka nak fesyen macam mana kan.






Blaus kembang, Leher piping, hidden zip kat depan n tangan bergetah. Ni kain Lya guna 1setengah meter. Kan Lya kecik so cukup la. Jenis kain Japanese cotton, ringan jak struktur kainnya. Jahit ari ni siap esok nak pakai hihi, ok la bye.



Wassalam

Terima Kasih

12 ulasan:

  1. untung pandai jahit baju sendiri...

    BalasPadam
  2. Salam singgah sini dik lya...simple dan kemas...

    BalasPadam
  3. wa. boleh la hantar tempahan dekat lya kan :)

    BalasPadam
  4. Seronok blh jait kn. Nk2 smntra blm ada ank lg. Xde sapa kcau.

    BalasPadam
  5. wahh bestnya pandai jahit sendiri. blh buat fesyen apa kita nak huhuu

    BalasPadam
  6. yang penting kemas dan selesa dipakai..

    BalasPadam
  7. bestnyaaa pandai jahittt :(
    eiqa nak sgt belajar tapi last2x stress.
    ibu pun malas nak layan. Hahhaa

    BalasPadam
  8. Bestlah Asya pandai jahit2. Mana tahu ada fashion line sendiri nanti :)

    BalasPadam
  9. suka baju macam ni.. hehe boleh tempah dak ? kalo plus size nak guna brapa meter eh..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign