Halaman

Koleksi Buku Jahitan

Asha Lya | November 17, 2015 | 10Komen | >
Assalamualaikum

Dah lama Lya tak beli bahan bacaan. Nak start Balik kumpul koleksi buku. Kali ni lya nak kumpul koleksi buku jahitan plak. Kalau dulu Lya suka kumpul novel. Ala zaman remaja2 dulu udah lama berlalu.





Boleh praktik tudung stail lain plak. Saja nak tambah ilmu jahitan yang boleh mendatangkan income kan.
Ok la bye.



Wassalam

Terima Kasih

10 ulasan:

  1. wahhh, bagus ni, boleh jana pendapatan bila dah mahir...baguslah jika pandai menjahit...

    BalasPadam
  2. Bagus tu lya kumpul bahan bacaan begini.. ;)

    BalasPadam
  3. Koleksi Lya ni sangat2 bermanfaat :)

    BalasPadam
  4. dulu pernah juga ada buku jahitan..lepas tu bagi kat orang sebab tak pandai menjahit..heheh

    BalasPadam
  5. Boleh order lah lepas nie..hihi

    BalasPadam
  6. masyuk tuuu., ;p

    ps. wak ni bukan sissy yee

    BalasPadam
  7. Akak mau minta tunjuk ajar ni kat dik lya....hihi

    BalasPadam
  8. Lya.. Buku tdung tu sng nk pham x? Hritu pgng dh buku tu. Tp xdan nk belek. Ingt nk bli juga. Hee

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign